tirsdag den 31. juli 2012

Ferie på bloggen

Den opmærksomme læser har nok spottet, at der i øjeblikket er lidt stille herinde, og det er simpelthen fordi, jeg har haft hammer travlt :)

Og nu går jeg også på ferie! Sikke noget! :) ..

Jeg glæder mig helt vildt skal jeg sige jer! Kæresten og jeg rejser til Tunesien og nyder livet i et par uger :) - Så derfor kommer der ikke nogle blogindlæg de næste par uger, og i stedet opfordrer jeg jer til at kaste jeg over nogle af de gamle kendinge! :)

Må jeg anbefale:
- Salat af vandmelon, jordbær, avokado og friske asparges
- Hjemmelavet kartoffelsalat
- Pizza margherita
Chicken Shahi Korma?
- Eller noget helt femte...

Imens i kaster jer over herlighederne her på bloggen, ja så nyder jeg tilværelsen lige her:



Ha' det rart indtil da! Og rigtig forrygende sommer!
- Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom gerne med dine tanker om opskriften..