søndag den 12. januar 2014

Ugen der gik - uge 2

Jeg forsøger at lave madplan - eller i hvert fald skabe mig et overblik over den kommende uges middage inde i hovedet, men jeg må altså erkende, at jeg ikke er fantastisk til det. Når det kommer til mad handler jeg som oftest på mine impulser, og det hænder tit, at jeg har lavet en lææækker madplan - men når vi så tager hul på ugen, ja så kommer der dage, hvor det ikke er det, der står på planen, som jeg lige har lyst til. Jeg har modtaget flere henvendelser fra jer læsere om, hvorvidt jeg ville genindføre fanen med madplaner, som engang var at finde oppe i toppen af siden, men jeg synes ikke selv, at den var voldsom succesfuld, da jeg som sagt ikke er særlig dygtig til at overholde sådan en plan - jeg har dog en anden idé, som måske virker bedre for mig.

Jeg tænker at jeg hver søndag kunne lave et samlet indlæg med, hvad vi havde fået at spise ugen igennem; det er næste som en madplan - bare bagudrettet :P Det er i hvert fald noget, jeg vil forsøge - og så må vi jo se, om det fungerer :) Jeg giver indlæggene etiketten 'Ugen der gik' - så er de til at finde ude i spalten i højre side :)

Her kommer i al fald første uges indlæg:

Mandag:
- Mandens yndlingspizza

Tirsdag:
- Spise ude

Onsdag:
- Rester fra mandag m. salat

Torsdag:
- Gammeldagsoksesteg i slowcookeren

Fredag:
- Boller i kokoskarry m. æble og blomkålsris - bollerne blev selvfølgelig lavet uden havregryn, som jeg ikke længere spiser :)

Lørdag:
- Familiejulefrokost

Søndag:
- Vi skulle oprindeligt have haft 'Pulled beef m. rodfrugtmos og skysauce', men vi er blevet inviteret ud at spise af svigermor, og derfor er denne menu rykket til i morgen :) (Så i må vente i spænding på resultatet) :)

Ja, man må sige at det har været en uge, hvor vi har været meget uge, men sådan er nogle uger jo - og det er faktisk meget hyggeligt :) Så må vi se, hvad næste uge byder på :) Har i fået noget i denne uge, der var særligt lækkert? :)

Ha' en dejlig søndag!
- Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom gerne med dine tanker om opskriften..