lørdag den 1. marts 2014

Stenalderburgere

Her til aften fik vi burgere - med boller der helt uden snyd opfylder stenalderprincipperne! Ja i kid you not!! :) Det er Sabine fra My Paleo Pantry der er ophavsmand(kvinde) til bollerne, og jeg må indrømme, at de er virkelig lækre! Det er uden tvivl den bedste stenalder-bolle, jeg har smagt! :)

Opskriften på bollerne finder i lige her; jeg havde kun mandelmel, så det var den eneste meltype, jeg brugte - og det fungerede som sagt rigtig fint! :D Jeg kan kun anbefale jer at give dem et forsøg! :)

Til burgerne serverede jeg stegt plantain, som er en madbanan, der ikke smager sødt eller af banan, men derimod af kartoffel - opskriften på dem finder i i indlægget her. Vi dyppede de sprøde plantains i hjemmerørt mayo; en almindelig og en chiliudgave :)



Ha' en dejlig dag!
- Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom gerne med dine tanker om opskriften..