tirsdag den 1. november 2016

Vi venter os ♡

Kæreste læsere,

Der er så mange af jer, der skriver til mig både her og på FB, eller spørger mine familiemedlemmer om, hvorfor bloggen er gået helt i stå, og det bliver jeg simpelthen så glad over - for det betyder at bloggen jo i virkeligheden betyder noget for nogen (ud over mig selv, hæ hæ).

Men i har ret, her har været lidt stille de seneste par måneder, og det er der selvfølgelig en forklaring på. Jeg har været præget af kvalme og manglende madlyst, og så er det altså svært at svinge sig op til de helt store kreative køkkensysler.

Kvalmen er nu på retur, og jeg er så småt begyndt at lege lidt i køkkenet igen :) Og jeg glæder mig til at lave nogle lækre opskrifter til jer igen.

....Nå ja, kvalmen har i selvfølgelig også haft en helt naturlig årsag; vi venter os nemlig en lille pige i slutningen af april :)


Ha' en dejlig dag.
Camilla

2 kommentarer:

Kom gerne med dine tanker om opskriften..